Hyresgästföreningen region Stockholm vill önska alla medlemmar och hyresgäster en riktigt god jul och ett gott nytt år!

När det nu har blivit dags att sammanfatta året som gått kan vi se tillbaka på en tid full av engagemang och händelser. Vi har fortsatt utveckla vår lokala närvaro. Vi finns ute på plats i våra bostadsområden där människor lever sina liv, vi finns där för de som vill vara med och engagera sig i vår folkrörelse; vi finns överallt för att vi bor överallt. Vi lyfter varandra och går framåt tillsammans.

Regionen vill också tacka alla som engagerat sig under året, från de som engagerat sig i kampen mot ombildningar, med Nätverket Rädda Hyresrätterna i spetsen, till alla andra som kämpar med lokala utmaningar och frågor ute i sina bostadsområden.

Under 2020 fortsätter bland annat arbetet med Stockholmshyra, och vi kommer självklart att fortsätta leda den bostadspolitiska kampen.

Simon Safari, Regionordförande
Per Björklind, Regionchef